Bugün beyaz bir buzul olan Adişi buzulunu görme günüydü,
12 TEM 2025167 Kez Okundu
DOĞA YÜRÜYÜŞLERİ
Bugün beyaz bir buzul olan Adişi buzulunu görme günüydü,
Bugün beyaz bir buzul olan Adişi buzulunu görme günüydü,Adişi köyünden yola koyulduk . Bir tarafımız da duvar gibi uzanan sıra dağ,önünde güçlü bir nehir , bir taraf çam ağaçları ile bezenmiş minik tepeler arada ise alpin çayırlar ve mini bir patika. Karşıya baktığınızda iki kanadın bir biriyle buluşup yükseldiği bir dağ bloğuna doğru yaklaşık altı kilometre yol aldık. Gökyüzü masmavi ve açık,beyaz bulutlar ,koyu yeşil çam ağaçları,açık yeşil alpin çayırları,rengarenk çiçekler arasında insan kendini bir kat daha keyifli hissediyor ,bu duygularla kah minik soluklanma molası yaptık kah çay kurabiye keyfi , derelerden su içtik ve Adişi buzuluyla göz göze gelince durduk, seyre daldık. Beyaz ve güçlü bir buzulu, turuncu gelincik çiçekleri ,beyaz papatyalar arasında oturup seyrettik , fotoğrafladık. Geldiğimiz patikadan geri dönüp Adişi köyüne ulaştık ve günü harika anılarla tamamladık . Dört günlük Svaneti bölgesi etkinliklerinde bize her konuda destek olan RİTUR ekibine ,Köksal ve Ceyhun beye çok teşekkür ederiz. DOĞADA KAL DOĞAL KAL